Egy napon korán reggel(6-kor) horgászatot szerveztünk.Amíg készülődtünk egyre csak a főzés gondolata járt a fejünkben.Összeszedtük a fűszereket,hozzávalókat.Felszerelésünkkel a hátunkon,fűszerekkel a kezünkben öten elindultunk.Amikor oda értünk mindenki elkezdett pakolni,csaliztunk,aztán mentek a botok a vízbe.Sorra jöttek a kapások .Sok halat fogtunk ,úgyhogy tizenegykor elkezdtük a főzést.Kiválasztottuk a legnagyobb pontyokat,raktunk hozzá egy pár kárászt és eljött a pillanat.Mivel a horgásztó mellett van a főzde,ezért nem kellett sokat menni.Valaki ott maradt figyelni a botokat.Felállítottuk a bográcsot.Felmelegítettük a vízet.Belepakoltuk a hozzávalókat,és szépen elkezdett főni.Kettőre készen is lett.Mindenki evett és mentünk vissza a botjainkhoz.Nagyon jól telt az a nap, és nagyon sok halat fogtunk

Nagyon jó!

(Viktor, 2009.03.11 19:57)

Kedves Rendszergazda!
Az oldal nagyon tetszik,tökéletesen meg van formázva...Nekem és barátaimnak is volt hasonló élményünk.Palotáson voltunk,egy egyhetes horgásztúrán.A vezetőség rendelkezésünkre bocsátott pár konyhai felszerelést,majd elkezdtük a horgászatot.Csalink főképpen bojli és pellet volt.Egy lucernás,kifejezetten amuros bojli nagyon hatásosnak bizonyult.Egy nap alatt az átlag amurfogásunk elérte majd a 30 kg-t.Akadtak persze pontyok is.A hét közepén megfogtam első rekordhalamat(pontyból).Egy 19.36 kg-os pontyot sikerült a szákba terelnem.Ezt vissza engedtük.A halászlé főleg 2-3kg-os pontyokból és 50dkg körüli kárászokból állt.És volt benne egy különleges hal,mégpedig a tok.Nagyon ízletessé tette a halászlevet.Megadta neki azt a különleges ízt amire egy igazán jó halászlének szüksége van.A tavon horgászóknak,kb. 40 főnek ízlett a főztünk.Hát így telt ez a hét!