2008.04.12 szombat:

Pénteken kíváncsian vártuk,hogy milyen idő lesz majd másnap.Mindent összekészítettünk:szákot,botokat,csalikat stb.(ezen a napon eléggé esett az eső)Elérkezett a várva-várt szombat.7 óra körül elindultunk a tó felé,majd út közben azon tünődtünk,hogy vajon hová érdemes  ülni és hová nem.Majd mire odaértünk megszületett a düntés.(mivel 6an voltunk a kis csapatunkba, nem tudtunk 1 nagyobb tisztásra sem ülni)MIndegyikőnk más- és más helyet választott.Valaki a stégre ült mások pedig a tisztásokon próbálkoztak.7.10 re már bennt voltak a botok.Aztán szép sorjában jöttek a kapások.Valakinek előbb valakinek meg később.Én egy szép ponttyal kezdtem,barátaim is hasonló képpen indultak.Jöttek a halak!Ponty,kárász,keszeg,süllő.....!A pontyok és kárászok csak úgy "ugráltak ki " a vízből.Mindenki fogott valami nagyobbat.Kicsit később egy kezdő ,a horgászatot szerető,meg"tanulni" vágyó barátunk is csatlakozott.Nagyon jól haladt.Megtanult bedobni,szerelni,csalizni,meríteni és bevágni .Ő is fogta szépen sorjába a keszegeket,kárászokat és néha még egy pontyott is sikerült megakasztania.Nagyon jól telt a nap és sok halat fogtunk.

ZEG LANDORHEGYI UT. 17/B 4/2

(PATAKI MIHÁLY, 2010.05.20 02:32)

IMÁDOM ÉN IS AZ ÉJSZAKAI HORGÁSZATOT IS.